Nasze Kompetencje
Znamy się na praktycznej psychologii, a w szczególności na szeroko rozumianych kompetencjach interpersonalnych.
Znamy się na praktycznej psychologii, a w szczególności na szeroko rozumianych kompetencjach interpersonalnych.
Doświadczenie pokazuje, że konfliktów nie można całkowicie wyeliminować z żadnego obszaru życia, także zawodowego. W każdej organizacji istnieje rozbieżność lub czasem wręcz sprzeczność interesów między poszczególnymi elementami struktury i konkretnymi osobami.Tym, co na pewno można zrobić, jest wyposażenie pracowników w kompetencje i wypracowanie odpowiednich postaw.
Kompetencje to przede wszystkim komunikacja, asertywność i precyzyjne definiowanie problemów.
Postawa to poszukiwanie rozwiązań chroniących w maksymalny sposób interesy wszystkich zaangażowanych stron z uwzględnieniem celów i strategii organizacji.
Nasze warsztaty są zaprojektowane w taki sposób, aby wytrenować umiejętności i pokazać opłacalność postawy wygrany-wygrany, w której strony konfliktu poszukują rozwiązania opartego na dobrym rozumieniu istoty konfliktu i akceptowalnego dla wszystkich zainteresowanych
Wyraźny akcent kładziemy na psychologiczne aspekty konfliktu i związane z nim kompetencje – otwarta komunikacja, asertywność, zarządzanie emocjami.
Główne zagadnienia: