Nasze Kompetencje
Znamy się na praktycznej psychologii, a w szczególności na szeroko rozumianych kompetencjach interpersonalnych.
Znamy się na praktycznej psychologii, a w szczególności na szeroko rozumianych kompetencjach interpersonalnych.

Komunikować można się bardziej lub mniej świadomie, a co za tym idzie bardziej lub mniej skutecznie. Uczestnicy naszych warsztatów mają okazję lepiej poznać swój styl komunikowania się i opanować nowe umiejętności. Uczymy porozumiewać się precyzyjnie i budować dobry kontakt, aby inni dobrze rozumieli nas, a my innych. Uczymy unikać przeszkód i pułapek komunikacyjnych, destrukcyjnych wzorców językowych, ukrytych ocen i komunikatów przerywających kontakt, często nadawanych i odbieranych na granicy świadomości i bez złych intencji.
Praca w tym obszarze ma dwa główne wątki. Pierwszy dotyczy podstaw – uniwersalnych narzędzi i technik, przy pomocy których komunikujemy się z innymi, a także najczęstszych barier utrudniających komunikację. Drugi wątek to trening stosowania tych narzędzi w sytuacjach zawodowych występujących w codziennej pracy uczestników warsztatu. Zgodnie z naszą filozofią szkolenia zapraszamy uczestników nie tylko do zrozumienia zasad dobrej komunikacji i przećwiczenia ich na uniwersalnych przykładach, ale także do natychmiastowego przełożenia tych zasad na codzienną aktywność zawodową. Dlatego trening umiejętności komunikacyjnych jest prowadzony przede wszystkim w oparciu o symulacje stworzone na bazie codziennych doświadczeń zawodowych uczestników.
Komunikujemy się wszyscy nieustannie, toteż komunikacja jest ważnym wątkiem większości prowadzonych przez nas projektów - dla menedżerów, dla handlowców i osób pracujących z klientami, dla zespołów.
Główne zagadnienia: