Metody I Narzedzia
Podstawowe cechy naszej metodologii::
MSA (Master Sales Skills Analysis)
Nowoczesne, sprawdzone, jedyne tego typu narzędzie na polskim rynku, oparte na metodologii oceny 360 stopni, pozwalające na prowadzenie rozwoju pracowników sprzedaży w sześciu obszarach:
- Identyfikowanie cech indywidualnego stylu sprzedaży.
- Identyfikowanie cech profili najlepszych pracowników sprzedaży.
- Wiedza o tym, jak klienci spostrzegają pracujących z nimi handlowców.
- Budowanie u pracowników sprzedaży świadomości wpływu na innych w procesie sprzedaży.
- Doskonalenie u handlowców umiejętności „odczytywania” klientów – typu osobowości i zachowań zakupowych.
- Motywowanie do rozwoju poprzez skupienie na rzeczywistych i specyficznych obszarach, mierzalnych w oparciu o obiektywne i konkretne dane.
Test operuje w zakresie 16 kluczowych umiejętności sprzedażowych, 48 dodatkowych umiejętności, a także typologii osobowości stosowanej do opisy zarówno handlowca jak i klientów.
Wyniki testu są znakomitym materiałem do prowadzenia polityki rozwoju kompetencji handlowych zarówno w odniesieniu do poszczególnych osób jak i całych zespołów handlowych.