Formy Wspolpracy
Nasza oferta w pełnej postaci obejmuje proces rozpoczynający się od działań o charakterze audytowym, poprzez planowanie i wdrażanie systemowych rozwiązań i programów naprawczych aż do szkoleń rozwijających kompetencje, warsztatów rozwiązujących konkretne problemy i wsparcia indywidualnego.
Od efektów audytu zależą kolejne proponowane działania, ale każdy z etapów tego procesu może również być samodzielnym obszarem współpracy z firmą, na przykład w sytuacji, kiedy klient swoje potrzeby ma dobrze rozpoznane, a potrzebuje tylko dostawcy określonych usług.

Rozwój kompetencji - szkolenia i warsztaty
Rozwój kompetencji to przede wszystkim różne formy projektów szkoleniowych nastawionych na spowodowanie trwałych zmian w obszarze wiedzy, postaw i umiejętności.
Zdecydowaną większość szkoleń prowadzimy w formule zamkniętej - program jest konstruowany na podstawie diagnozy potrzeb szkoleniowych prowadzonej w ścisłej współpracy ze zleceniodawcą.
Obszary tematyczne szkoleń:
- zarządzanie ludźmi
- styl zarządzania
- komunikacja i wywieranie wpływu
- motywacja
- ocena
- coaching
- praca z klientem
- profesjonalna obsługa
- dobry kontakt (pytania, aktywne słuchanie)
- informowanie i udzielanie wyjaśnień
- pomoc w rozwiązywaniu problemów
- praca z klientem niezadowolonym (reklamacje)
- sprzedaż w oparciu o potrzeby
- budowanie dobrej relacji i zaufania
- rozpoznawanie potrzeb
- prezentacja oferty
- praca z wątpliwościami i zastrzeżeniami
- domykanie sprzedaży
- negocjacje handlowe „wygrany-wygrany”
- budowanie partnerskiej relacji
- negocjacje w oparciu o interesy
- rozpoznawanie i radzenie sobie z grami negocjacyjnymi i manipulacyjnymi technikami wywierania wpływu
- domykanie negocjacji – poszukiwanie optymalnych rozwiązań i satysfakcji
- zespół
- dynamika procesów grupowych
- role zespołowe
- budowanie dobrego zespołu
- efektywna praca zespołowa
- rozwiązywanie konfliktów
- efektywność osobista
- komunikacja
- wywieranie wpływu
- asertywność
- radzenie sobie ze stresem
- kreatywne rozwiązywanie problemów
- inteligencja emocjonalna
- prowadzenie szkoleń i warsztatów
- analiza potrzeb szkoleniowych
- dynamika procesów grupowych
- komunikacja z grupą
- autoprezentacja
- wywieranie wpływu
- praca metodami aktywnymi
- radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
- ewaluacja szkoleń