Audyt - diagnoza potrzeb

Audyt – na najbardziej ogólnym poziomie – to działania weryfikujące zgodność działań ze standardami. Zakres naszych usług w tym zakresie wyznacza oczywiście zakres kompetencji – poruszamy się w zakresie działań i procesów z obszaru relacji międzyludzkich. Audyt może być działaniem samodzielnym – rezultatem końcowym jest raport z wnioskami i propozycjami działań. Może być także pierwszym etapem procesów naprawczych lub wprowadzania zmian.

Główne obszary:

  • zarządzanie ludźmi

    • styl zarządzania: charakterystyczne cechy, dopasowanie do realiów (zespół, sytuacja firmy, rodzaj zadań)
    • motywowanie
    • wspieranie rozwoju

     

  • sprzedaż i obsługa klienta

    • jakość procesów
    • zgodność z wartościami firmy
    • dopasowanie do potrzeb klientów

     

  • współpraca w zespole

    • komunikacja
    • rozwiązywanie konfliktów
    • wykorzystanie twórczego potencjału grupy
    • adekwatne obsadzenie w rolach zespołowych

     

  • Audyt osobisty

    • zgodność profilu osobowościowego z wykonywaną pracą
    • styl budowania relacji z ludźmi
    • radzenie sobie ze stresem
    • inteligencja emocjonalna
    • potencjał rozwojowy