Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

Współpraca zależy w dużej mierze od jakości kontaktu i relacji. Jakość kontaktu w poważnym stopniu zależy od tego, jak się zaprezentujemy i chodzi tu nie tylko o tzw. pierwsze wrażenie. Uczymy prezentować się m. in. w trakcie wystąpień publicznych i prezentacji w sposób spójny i wiarygodny, a także budować dobry kontakt z audytorium i radzić sobie z trudnymi sytuacjami.

Oprócz niezbędnej teorii i kilku sprawdzonych technik to praca z żywą materią, jaką jest człowiek. To praca z charyzmą, z indywidualnością, z osobowością ludzi, którzy mają ochotę takie wyzwanie podjąć. Atrakcyjne, merytorycznie silne i skuteczne wystąpienie, to takie, które skutkuje nie tylko reakcją, ale i transakcją ze strony odbiorców. Naszej pracy w tym obszarze towarzyszy myśl: Jeśli chcesz sprzedać swój produkt, usługę, lub przekonać do swojego poglądu, punktu widzenia, sposobu myślenia, musisz najpierw „sprzedać” siebie.


Główne zagadnienia:

  • odkrywanie świadomości własnego ciała, czyli jak wyglądam i jak jestem postrzegany
  • kim jest mój odbiorca, czyli do kogo mówię?
  • komunikacja i przekonywanie w trakcie wystąpienia
  • korzystanie z pomocy audiowizualnych
  • radzenie sobie z trudnymi sytuacjami